Fotoğrafım
Türkiye
"Sen alemde benim ünümü duymadın mı hiç? Ben hiç kimse değilim, ben hiçim hiç." Celaleddin Rumi

12 Nisan 2010 Pazartesi

nescahvaltı

kahvaltılar candır.
tüm gün boyu vücudumuzu zinde tutacak enerjilölö saçmalıklarına hiç girmeyeceğim. işin bilimsel kısmı bizi zerre kadar ilgilendirmiyor zira. kahvaltılar candır çünkü eğlenceli bir aktivite bi kere.. günün diğer yemek öğünlerine kıyasla daha renkli ve çeşitli içeriğe sahip.. ben ki, tek bir bakışla da anlaşılacağı üzere, genel olarak yemek yemekten sıkılan birisiyim. bir lokma alırsın ağzına çiğnersin yutarsın, başka bi lokma, sonra bi tane daha,, rutin. yemekleri eğlenceli kılan tek unsur yanındaki insanlar.. bundandır eğer teksem günlerce aç kalabilme kapasitem. velhasıl kahvaltı her durumda bu sıkıntıyı minimize edebilen yegane öğün, çünkü peyniriyle, zeytiniyle, yumurtasıyla yemek yemenin monotonluğunu en aza indirgeyebi.......
..
itiraf ediyorum, ben hala kahvaltı yapmadım! :(
tüm kahvaltı yoldaşlarım sanki sözleşmiş gibi farklı köşelere dağılıverdiler, kiminin projesi, kiminin sınavı, kiminin özel işleri, kiminin boş dersleri nedeniyle evde geçirecek saatleri var. kütüphaneye gelip bi nescafe yaptım kendime, bir de kek aldım yanına, "tamam yea işte millet hep böyle yapıyor kahvaltısını" diyerek ama kesmedi.. bense bunu az önce bilinçsizce kahvaltıya methiyeler düzerken çok acı bir şekilde farkettim.

ve tüm bunların yanında, konu kahvaltıya övgüyken ders programımı kahvaltı saatlerine göre düzenlediğimi de eklemem gerek sanırım.

uymuyorsa, dersim varsa, kahvaltıya öncelik verip dersi ekebildiğimi..

bi şekilde gidememişsem, saat öğlen 2 dahi olsa inatla yine kahvaltı tabağı istediğimi..

tanrım, gözümün önünde peynirler uçuşuyor! mühü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder